Nem az a baj, hogy félsz. Az a baj, ha a félelem dönt helyetted. Ha halogatsz, túlagyalsz, inkább nem mondod ki, nem indítod el, nem mersz hibázni – mert „mi lesz, ha nem sikerül?”, akkor
Nem az a baj, hogy félsz. Az a baj, ha a félelem dönt helyetted. Ha halogatsz, túlagyalsz, inkább nem mondod ki, nem indítod el, nem mersz hibázni – mert „mi lesz, ha nem sikerül?”, akkor
A csapat trehány. Az ügyfelek hálátlanok. A piac kiszámíthatatlan. A világ mindig hibás. Csak te nem. De ha tényleg fejétől bűzlik a hal, akkor a cég problémái nem a kollégákon, nem az ügyfélszolgálaton, hanem a
Van az a szint, ami után minden más csalódás. A gyerek megszokja a mogyorókrémet – és onnantól a méz, a lekvár, a barack se elég. A cégben ugyanez történik, csak épp te vagy a gyerek.
Nem csak testben edzettek – hanem fejben is. Aki sportolt komolyan, az tudja, mit jelent: fegyelem, ritmus, fókusz, önreflexió. És ha ezeket a működési elveket beviszed a cégedbe, az eredmény is egészen más lesz. Ez
Volt idő, amikor a fogorvos nem gyógyított – csak kibűvészkedett egy fájdalmas tünetet. Látványosan, gyorsan, harsányan – de a baj gyökere ott maradt. Sok cégvezetés ma is így működik. Hívunk valakit, aki „megoldja”. Tanácsot ad,
Nem kérdés, hogy jön-e válság. A kérdés az, hogy te készen állsz-e rá. A legtöbb cég nem egyetlen nagy hiba miatt roppan meg– hanem azért, mert nem volt tartalék, rendszer, előrelátás. Ez a poszt segít